x تبلیغات
متن و پیامک

پیام تبریک روز روانشناس جدید و زیبا

 روز روانشناس و مشاور در تقویم جهانی برابر با ۲۸ آوریل است و در ایران نهم اردیبهشت ماه را به عنوان روز روانشناس می‌شناسند. امروزه ضرورت و اهمیت روانشناسان و مشاوران بر کسی پوشیده نیست. یک روانشناس خوب با شفای روح انسان‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند و به خودآگاهی و سلامت روان برسند. به همین مناسبت در این مطلب تعدادی پیام تبریک و عکس نوشته راجع به روز روانشناس آماده کرده‌ایم. این متن‌ها و پیام‌ها را می‌توانید به صورت پیامک یا پیام در تلگرام و واتساپ به دوستان و آشنایانی که شغل و تحصیلات مرتبط با روانشناسی و مشاوره دارند، بفرستید. اگر خودتان روانشناس هستید، عکس پروفایلتان را به یکی از عکس‌نوشته‌های تبریک روز روانشناس که در ادامه خواهید دید، تغییر دهید.

 

ادامه مطلب

استوری شب قدر عکس های زیبا شب قدر برای وضعیت واتساپ 1401

استوری شب قدر عکس های زیبا شب قدر برای پروفایل برای وضعیت واتساپ + متن شب قدر امشب 23 رمضان 1401 و 3 اردیبهشت 1401 همراه تصاویر و عکس نوشته شب قدر را به همراه تصاویر در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ادامه مطلب

متن تبریک سال نو 1401 به پدر فوت شده بابا روحت شاد +عکس نوشته استوری

متن تبریک سال نو 1401 به پدر فوت شده بابا روحت شاد +عکس نوشته استوری و تصاویر تبریک عید نوروز به پدر فوت شده را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ادامه مطلب

متن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام (عکس پروفایل)

در اینبخش مجموعه اي از عکس و متن شهادت امام موسی کاظم «ع» را مرور میکنیم. امام کاظم کـه با لقب باب الحوائج هم شناخته می‌شوند، هفتمین پیشوای شیعیان می باشند، ایشان یکی از مهم‌ترین چهره هاي شیعه جهان هستند و سال هاي زیادی را در زندان سپری کردند. امام موسی کاظم «ع» توسط هارون الرشید مسموم شده ودر روز 25 ماه رجب بـه درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ادامه مطلب

استوری و کلیپ تسلیت شهادت حضرت زینب (س) 1400

حضرت زینب (س) بانوی صبور و دلاور کربلا در 15 رجب وفات یافتند. با پیام های تسلیت این حضرت در ادامه مطلب همراه ما باشید

ادامه مطلب

استوری و عکس میلاد امام جواد (ع) + تبریک ولادت امام جواد

 امام جواد (ع) مشهور به امام محمد تقی (ع) نهمین امام شیعیان می باشد. با پیام های تبریک ولادت ایشان در ادامه مطلب با ما همراه باشید

ادامه مطلب

متن و پیام تبریک روز نیروی هوایی ارتش (19 بهمن) +عکس استوری

متن و پیام تبریک روز نیروی هوایی ارتش و سپاه پاسداران +عکس استوری تبریک روز نیروی هوایی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ادامه مطلب

متن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن ۱۴۰۰ +عکس

متن تبریک ولادت حضرت فاطمه و روز زن 1400 +عکس و کلیپ استوری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

 

ادامه مطلب

عکس عاشقانه تبریک کریسمس به عشق و یار + استوری

جشن کریسمس، جشن بزرگ مسیحیان در سراسر جهان است. این جشن همراه با اداب و رسوم و نمادهای خاصی است که بسیار به آن اهمیت می دهند. از مهم ترین نمادهای جشن کریسمس می توان به فرشته کریسمس اشاره کرد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد