خلاصه داستان سریال (مترجم)

سریال مترجم در ژانر اجتماعی و زندگینامه می باشد. این سریال روایتگر یک مترجم جوان است که در شغل خود مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌نماید. او در این مسیر رازهای خانوادگی خود را کشف می کند، رازهایی که بر زندگی و آینده خودش و خانواده‌اش سایه می‌اندازد، به طوری که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

 

 

اسامی بازیگران و سایر عوامل

سریال مترجم به کارگردانی و نویسندگی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان می باشد. بازیگرانی که در این سریال نقش آفرینی کرده اند:

امیر جدیدی

هدی زین العابدین 

صابر ابر 

و…

 

بیوگرافی صابر ابر

صابر ابر 18 خرداد سال 1363 در تهران متولد شد. او بازیگر سینما و تئاتر می باشد. صابر دستی به قلم دارد و تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال می کند. او در فیلم های درباره الی، اینجا بدون من، برف روی کاج ها، بوسیدن روی ماه، قصه ها، هیچ کجا هیچ کس و… و سریال هایی همچون قورباغه نقش آفرینی کرده است. او برای بازی در فیلم درباره الی از بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای بازی در فیلم دایره زنگی از بیست و ششمین جشنواره فیلم فجر، نامزد بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است.

 فیلم لحظه غرق شدن ترانه علیدوستی 

بیوگرافی امیر جدیدی

امیر جدیدی 31 خرداد 1363 در تهران متولد شد. بازیگری را در سال 94 با فیلم آفریقا آغاز کرد.از دیگر فیلم های می توان به عرق سرد، روز صفر و تنگه ابوقریب اشاره نمود. او برای فیلم روز صفر نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد گردید. او در فیلم قهرمان اصغر فرهادی نیز حضور یافته است.