بیوگرافی جرد لتو

جرد لتو 26 دسامبر سال 1971 در لوئیزیانای آمریکا متولد شد. او بازیگر، خواننده و ترانه نویس معروف آمریکایی می باشد. از نقش های برجسته او می توان به نقش جوکر در فیلم جوخه انتحاری اشاره نمود.

 

تحصیل

جرد لتو فارغ التحصیل از مدرسه هنرهای تجسمی می باشد. 

 

بازیگری

جرد لتو بازیگری را درسال 1990 و با سریال ” به اصطلاح زندگی من” آغاز کرد و سپس با فیلم ” چطور یک لحاف آمریکایی را می سازند” وارد سینما شد. از دیگر فیلم های او می توان به پرفونتین، خط باریک سرخ، دختر، روانی آمریکایی، افسانه محلی و… اشاره نمود. او با بازی در فیلم باشگاه خریداران دالاس در نقش یک زن ترنس توانست جوایز مختلفی از اسکار، گلدن گلوب و … دریافت نماید. از نقش های معروف و محبوب او در فیلم جوخه انتحار در نقش جوکر می باشد. جرد تلو برای فیلم چیزهای کوچک نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از گلدن گلوب و اسکار و انجمن بازیگران فیلم بود. 

 عکس های جرد لتو بازیگر

خوانندگی 

جرد لتو در زمینه ترانه نویسی و خوانندگی و نوازندگی نیز مهارت دراد و به صورت حرفه ای دنبال می کند. او درسال 2002 اولین آلبومش با نام ترتی سکندز تو مارس را منتشر کرد که با استقبال خوبی مواجه شد. او با آلبوم یک دروغ زیبا توانست به شهرت بسیاری دست یابد. از دیگر آلبوم های او میتوان به عشق، هوس، این جنگ است، آمریکا و… اشاره نمود.

 

ماجرای فارسی حرف زدن جرد لتو

جرد لتو خواننده معروف و بازیگر مشهور هالیوودی در یک لایو اینستاگرامی با کمک یکی از طرفدارنش که ایرانی بود، توانست به فارسی صحبت کند و به قارسی بگوید ” ما دوستت داریم”. او یکی از شخصیت های هالیوودی ست که در بین ایرانیان بسیار طرفدار و محبوبیت دارد. حالا کامنت های او در پست اینستاگرامی اش با جمله ” ما هم دوستت داریم” از طرف کاربران اینستاگرامی پر شده است. 

نمایشگر ویدیو