حرکات یوسف تیموری در جوکر

در فصل جدید برنامه جوکر ،یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون با اجرای حرکات عجیب و غریب و طنز با یک کاکتوس حسابی غوغا به پا کرد. در این ویدئو حرکات یوسف تیموری در جوکر را می بینید

ویدئویی از فصل چهارم جوکر

درباره فصل چهارم جوکر بیشتر بدانید

مهمانان فصل جدید جوکر عبارتند از مهران رجبی! یوسف تیموری! پوریا پور سرخ سیاوش مفیدی و شهاب عباسی و سید علی صالحی و بهزاد محمدی که امیدواریم اینبار نیز مانند فصل های قبلی از ته دل بخندید و شاد باشید. با بازیگران و شرکت کنندگان فصل چهار جوکر آشنا شوید.

عوامل جوکر درباره مهمانان فصل چهارم نوشتند: سلام دوستان پوستر مهمانانِ فصلِ چهارم جوکر چند روزی هست که مُنتشر شده منتها به درخواست شما عزیزان من هم پستش کردم.

مهمانان این فصل :

مهران رجبی! یوسف تیموری! پوریا پور سرخ سیاوش مفیدی و شهاب عباسی و سید علی صالحی و بهزاد محمدی که خیلیاتون میدونم که منتظر حضورش در برنامه بودید.

یوسف تیموری در جوکرحضور یوسف تیموری در جوکر

فصل سوم مسابقه جوکر ایرانی به تهیه کنندگی احسان علیخانی به پایان رسید و بزودی فصل چهارم آن از فیلیمو و استودیو قرن جدید پخش میشود و فصل چهارم جوکر با حضور مهران رجبی! یوسف تیموری! پوریا پور سرخ سیاوش مفیدی و شهاب عباسی و سید علی صالحی و بهزاد محمدی از فیلیمو پخش میشود.

یوسف تیموری در جوکربازیگران جوکر

جوکر جدیدترین برنامه نمایش خانگی فیلیمو محصول سال ۱۴۰۰ با اجرای سیامک انصاری کاری از احسان علیخانی و گروهش در استودیو قرن جدید است و قانون رئالیتی‌شو یک تعریف ساده‌تر دارد. «هر کسی بخنده باخته!» این خلاصه بازی جوکر است