خلاصه داستان فیلم (رستاخیز)

رستاخیز فیلمی در ژانر تاریخی مذهبی می باشد. این فیلم در غرب با نام “حسین آنکه گفت نه” و در کشورهای عربی با نام “قربان” شناخته شده است. این فلیم روایتگر یک مقطع تاریخی از مرگ معاویه تا شهادت امام حسین (ع) می باشد و واقعه کربلا را روایت می کند.

بازیگران فیلم رستاخیز قبل و بعد از گریم + تصاویر
 

 

اسامی بازیگران و سایر عوامل 

فیلم سینمایی رستاخیز به کارگردانی و نویسندگی احمدرضا درویش و تهیه کنندگی تقی علیقلی زاده، دلتا مدیا، آکوا فالز می باشد. بازیگران بسیاری در این فیلم نقش آفرینی کرده اند که به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

بیوگرافی بابک حمیدیان 

بابک حمیدیان متولد سال 1359 در تهران می باشد. او فارغ التحصیل رشته نمایش از دانشگاه آزاد اسلامی ست. حمیدیان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او با سریال قدمگاه معرفی شد و سپس نقش های متفاوتی را ایفا نمود. سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد برای فیلم روز رستاخیز و چ  نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم سرو زیر آب از جشنواره فیلم فجر، تنها بخشی از افتخارات این بازیگر است. 

 بیوگرافی بهرام رادان بازیگر و همسرش

 

بیوگرافی حسن پور شیرازی

حسن پورشیرازی متولدسال 1336 در شیراز می باشد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری، کارگردانی و تئاتر است. او از بازیگران پرکار سینما و تلویزیون می باشد و جوایز مختلفی را کسب نموده است. پورشیرازی برای بازی در فیلم های دوبی، محمد رسول اف، کشتزارهای سپید به عنوان بهترین بازیگر شناخته شده است. از نقش های ماندگار او بازی در فیلم میهمان مامان است.