شایعه کشف حجاب سحر قریشی

این روزها خبر شایعه ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو در فضای مجازی بازنشر می شود. شایعاتی که تتلو هربار با خبرهای جدید بر آن دامن می زند. این حاشیه سازی ها باعث واکنش خانواده سحر قریشی از جمله برادر او شده است. 

امیر تتلو هربار با به راه انداختن یک بازی جدید جلب توجه و البته حاشیه سازی می کند. این بار سحر قریشی را هدف قرار داده است. با انتشار ویدیوهای مختلفی از از ازدواج خودش با سحر قریشی می گوید.

سحرقریشی در ترکیه + فیلم

در کنار آن با انتشار عکس هی جعلی و ویدیو های ساختگی از خودش و سحر قریشی در کنار هم بر این شایعات دامن می زند. او حتی از جلوتر رفت و در کنار شایعات ساخته شده؛ بیان کرد که رابطه من و سحر قلبی ست. ما قلبا یکدیگر را دوست داریم.

گفته های او تا آنجایی پیش رفت که گفت : ازدواج کردن او با من هیچ ربطی به کسی ندارد و ازدواج کردن جرم نیست. منتها از این به بعد دوست دارم بعضی مسائل بیشتر رعایت بشه. تو کارها لباس‌ها و فاصله‌ها با حفظ ایمنی بیشتری راجع بهشون تصمیم گرفته شه.

بیوگرافی بهرام رادان بازیگر و همسرش

نوع صحبت با ایشون تو کارها و جلسه ها و مصاحبه ها از سمت یه خانم مجرد به شکل برخورد با یه خانم متاهل باشه. در ادامه نیز گفت که سحر مسلما به‌درد ویدئوهای من میخورن. اما تو ویدئوها و کارام از ایشون استفاده نمی کنم تا مشکلی برای کارشون تو ایران پیش نیاد.

او پیشتر نیز در پستی اعلام کرده بود که من و خانم قریشی از خیلی جهات شبیه به هم هستیم، حتی از لحاظ چهره و طرز فکر و… .

تمام این شایعات در حالی در فضای مجازی دست به دست می شود که سحر قریشی هیچکدام از این صحبت های تتلو را تایید نمی کند. این شایعات به خاطر جذب فالوئر و درآمدزایی می باشد.


بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران و معرفی فیلم و سریال