مصدومیت بازیگر مرد سریال جیران

در این عکس امیرحسین فتحی بازیگر سریال جیران را مشاهده میفرمائید که دچار مصدومیت جدی از ناحیه دست شده اند.

بازیگر مرد سریال جیرانمصدومیت بازیگر مرد سریال جیران

درباره امیرحسین فتحی بیشتر بدانید

امیرحسین فتحی بازیگر جوان سینما متولد ۱۰ مهرماه سال ۱۳۷۲ در تهران می باشد وی دانشجوی ادبیات انگلیسی و سینما، فارغ التحصیل ممتاز بازیگری از موسسه ی سینمایی کارنامه می باشد.

جدایی و طلاق ماهسون خواننده ترک از همسرش

امیرحسین فرزند دوم حسن فتحی کارگردان مشهور سینما و تلویزیون می باشد. و تنها یک برادر بنام محمدرضا دارد که در آمریکا زندگی می کند ، مادرش خانم «اعظم بروجردی» می باشد.

بازیگر معروفبازیگر معروف

شروع فعالیت امیرحسین فتحی

امیرحسین فتحی فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و از سنین پایین حضور در صحنه ی جادویی تئاتر را تجربه کرده است. اولین فعالیت حرفه ای فتحی را می توان تئاتر آدم و حوا نام برد که در مالزی اجرا شد و فتحی با ۱۴ سال سن در آن نقش آفرینی کرد.

بازیگر مرد سریال جیرانعکس بازیگر مرد سریال جیران

فعالیت حرفه ای امیرحسین فتحی

او با حضور در فیلم سینمایی کیفر و بعد از آن با فیلم پریناز به کارگردانی بهرام بهرامیان اتفاق افتاد که پس از ۷ سال در سال ۹۶ اکران گردید . و پس از آن برای گذراندن دوره های بازیگری به خارج کشور رفت. پس از بازگشت به ایران امیرحسین فتحی فعالیت های بیشتری را در سینما تجربه کرد.

حسن فتحی و پسرشحسن فتحی و پسرش

شهرت امیرحسین فتحی

امیرحسین فتحی مهم ترین نقش کارنامه خود را در سریال شهرزاد که کارگردانش پدر وی بود تجربه کرد. فتحی در سریال شهرزاد نقش هومن را بر عهده داشت که دارای پیچ و خم های زیادی در داستان بود، که فتحی توانست به خوبی از پس آن ها بر بیاید و نشان دهد بازیگر توانا و قابلی است.