بیوگرافی مجید خراطها

مجید خراطها 7 مهر سال 1364 در تهران و در خانواده ای 6 نفره متولد شد. او سه برادر و یک خواهر دارد. مجید خراطها خواننده و نوازنده است و در بین هواداران خود به سلطان احساس معروف است. خانواده او یکی از بزرگترین حامیان او در این میر هستند. او در زمینه نقاشی و داستانویسی نیز فعال است و از دوران کودکی به صورت جدی در این زمینه ها فعالیت داشته است.

 

ازدواج و تحصیل

مجید خراطها ازدواج نکرده است و مجرد است. او 4500 ساعت آموزش موسیقی دیده است که در ایران معادل دکترای موسیقی می باشد. 

 مجید خراطها

شروع فعالیت موسیقی

او ابتدا و با حمایت خانواده شروع به نواختن سازهای دهنی، ارگ، سنتور، ملودیکا و… می کند. در دوران نوجوانی به سمت ترانه سرایی می رود و بعد از گذراندن دوره های آهنگسازی، صدابرداریی و.. به سمت خوانندگی رفت. 

در ابتدا آهنگی با نام مسافر برای یکی از هنرمندان می سازد که آن هنرمند به او می گوید خوب نیست، در نهایت به اصرار پدرش خودش می خواند و همین آهنگ بعدها زنگ خور موبایل در تلویزیون می شود و خیلی مطرح می گردد. 

بعد از آن در زمینه خوانندگی شروع به خوانندن و انتشار آلبوم و اجرا کنسرت می کند. او از خوانندگانی ست که می تواند سازهای مختلفی را به صورت حرفه ای بنوازد. سازهای همچون گیتار، پیانو، تار، تنبور، ویولن و… . 

 

حواشی 

آهنگ های مجید خراطها که به شدت احساسی ست و روی مخاطبین این خواننده تاثیر زیادی دارد. برخی آهنگ های او حتی منجر به خودزنی و خودکشی طرفدارانش شده بود.  آهنگ تیغ منجر به خودزنی چند نفر شد. آهنگ کنسل نیز منجر به خودکشی و خودزنی چندین نفر شد و همین باعث شد پای او به دادگاه باز شود، اگرچه او تبرئه شد.

همچنین چندسال پیش شایعه رابطه او با دختری جوان خبرساز شد که گویا همین موضوع شایعه ممنوع الکار شدن او را به همراه داشت. این خبر توسط خود او، رسانه ها و گفت و گوی او با یکی از خبرگذاری تکذیب شد و در پیج اینستاگرام ناراحتی و عصبانیت و قضاوت مردم را بیان کرد و گفت ممنوع الکار نیستم.

 

آلبوم ها و جوایز

مجید خراطها اولین آلبوم خود را با نم تنهاترین در سال 84 منتشر کرد. بعد از ان هر سال یک آلبوم و با آهنگ هایی احساسی منتشر می کرد. که مهم ترین این آلبوم ها زخم زبون، کنسل، حس خاص، دارم میرم … است. اولین کنسرت  او در سال 94 و در برج میلاد اجرا شد که در همان سال نیز آلبوم دارم میرم را منتشر کرده بود.

او همچنین برنده جایزه گلدن سانگ را به دست آورده که البته به خاطر اینکه ممنوع الکار نشود و برای او حواشی ایجاد نگردد، از دریافت این عنوان خودداری نمود. گلدن سانگ یکی از جوایز مهم در زمینه موسیقی می باشد.

 

اینستاگرام

صفحه  اینستاگرامی مجید خراطها به آدرس majidkharathaoriginal  می باشد که 2.9m  دنبال کننده دارد.