چه تغییر شغل باشد و چه رفتن به کشوری دیگر یا در پیش گرفتن سفری ماجراجویانه برای بهتر شناختن خود، این فیلم بدون شک تاثیر زیادی بر بینندگان خود داشته است. با این وجود، این تنها فیلمی نیست که بینندگانش را ترغیب می کند که زندگی شان را مورد بررسی دقیق تری قرار دهند زیرا فیلم های انگیزشی و تاثیرگذار زیادی در سال های اخیر بوده اند که رویکرد ملایم تری نسبت به فیلم Boiling Point در پیش گرفته اند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ فیلم انگیزشی و تاثیرگذاری آشنا کنیم که زندگی شما را تغییر خواهند داد یا دستکم باعث می شوند برای ایجاد تغییر در زندگی تان انگیزه پیدا کنید.

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با 10 فیلم انگیزشی و تاثیرگذاری آشنا کنیم که زندگی شما را تغییر خواهند داد یا دستکم باعث می شوند برای ایجاد تغییر در زندگی

۱- Nomadland (2020)

فیلم Nomadland بعد از انتشار در سال ۲۰۲۰ موجی از هیجان را ایجاد کرد و به سرعت به یکی از بهترین فیلم های سال ۲۰۲۰ از نگاه منتقدان تبدیل شد. این فیلم در مورد شخصیت فرن است که مشغول سوگواری برای همسر تازه فوت کرده اش بوده و تصمیم می گیرد مانند یک آواره به زندگی اش ادامه دهد. این فیلم بسیار تاثیرگذار به شما یادآوری می کند که زندگی روزمره تا چه اندازه می تواند شلوغ باشد و اینکه چطور همه ماها وقت اندکمان را با چیزهای غیرمهم و پیش پا افتاده تلف می کنیم. فیلم Nomadland نگاهی به بازگشت به نسخه ساده تر زندگی است، زندگی که در آن افراد دور از شبکه اصلی انسانی زندگی کرده و فشار رسانه های اجتماعی، شغل های شرکتی و پیچیدگی های زندان در زندگی آن ها جایی ندارد. این فیلم دیدنی به اهمیت روابط واقعی انسانی تاکید دارد، جایی که افراد روابط نزدیک مهمی را شکل می دهند که برای برقرار کردن آن ها باید پذیرا و صادق بود و حضور کامل داشت در حالی که همزمان زیبایی های طبیعت در این فیلم به تصویر کشیده می شود.

جشن تولد «آتیلا پسیانی» در کنار همسر ,

10 فیلم انگیزشی که باعث می شوند زندگی تان را تغییر دهید

۲- Dead Poets Society (1989)

با بازی رابین ویلیامز در یکی از بهترین و ماندگارترین نقش آفرینی هایش، فیلم Dead Poets Society یک فیلم انگیزشی بی نقص برای کسانی است که دنبال تغییری در زندگی شان هستند. پیام کلی داستان همانی است که شخصیت جان کیتینگز با دانش آموزانش به اشتراک می گذارد و آن لذت بردن از لحظه و استفاده کردن از همان روزی است که در آن زندگی می کند، و البته زندگی بدون پشیمانی و به چالش کشیدن هنجارها. فیلم Dead Poets Society فیلمی است که بارها و بارها دیالوگ های آن روایت شده اند زیرا سخنان هوشمندانه و حکیمانه ای در این فیلم از زبان شخصیت کیتینگز روایت می شوند. این فیلم باعث شده بسیاری از بینندگانش تصمیم بگیرند زندگی شان را تغییر داده و دیدگاه متفاوتی نسبت به محیط اطرافشان داشته باشند. بسیاری بعد از تماشای این فیلم بدون تاریخ مصرف رویه همیشگی و تکراری خود را رها کرده و به سمت زندگی سوق داده شده اند که می توانند بدون نیاز به قضاوت، ۱۰۰ درصد خودشان باشند.

10 فیلم انگیزشی که باعث می شوند زندگی تان را تغییر دهید

۳- The Greatest Showman (2017)

فیلم The Greatest Showman یکی از بزرگ ترین فیلم های سال ۲۰۱۷ بود و موسقی متن آن همچنان شنیده می شود. در حالی که این فیلم از لحاظ جلوه های ویژه کامپیوتری بسیار بی نقص بود اما با پیام کلی اش نیز بسیاری را حیرت زده کرد، پیامی که می گوید ناتوانی جسمی، تفاوت و فردگرایی نیز می توانند خوشایند باشند. فیلم The Greatest Showman حاوی برخی از الهام بخش ترین دیالوگ هاست و مردم را به رها شدن از دست احساس ناامنی و پذیرفتن تفاوت هایشان تشویق می کند. این پیام قوی باعث الهام گرفتن بسیاری در تغییر زندگی شان و پذیرفتن تفاوت هایشان با دیگران شده است که باعث شده زندگی واقعی تر و آزادانه تری داشته باشند و همزمان دنیا را به سمت بهتر شدن ببرند.