بیوگرافی صالح حردانی

صالح/ سعادت حردانی 24 شهریور ماه سال 1377 در دیشموک متولد شد. او یک برادر به نام  صابر دارد که هردو فوتبالیست هستند. صالح در پست مدافع راست باز می کند و یکی از بازیکنان خوش آتیه فوتبال ایران می باشد.

حضور بازیکن موردعلاقه مجیدی در استقلال نهایی شد
 

 

سوابق ورزشی

صالح حردانی فونتبال خود را با شاهین رامهرمز  آغاز کرد و سپس به تیم فولاد خوزستان پیوست. او در تیم فولاد خوزستان توانست عملکرد خوبی از خودش نشان دهد و از مهره های اصلی تیم فولاد باشد. حردانی در بازی مقابل تیم های استقلال و سایپا نیز از خود عملکرد خوبی شنان داد ک تاثیر زیادی در آینده ورزشی او خواهد داشت. حضور برادرش صابر نیز باعث شده این دو به دوقلوهای فوتبال ایران معروف شوند که گاهی تشخیص این دو از یکدیگر به سختی است. 

بیوگرافی و اینستاگرام «احمد ییلماز»

حضور در تیم ملی

صالح حردانی سال پیش  به تیم ملی ایران دعوت شد. او اولین حضورش در شهریور 1400 و در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر رقم خورد و توانست در مقابل تیم ملی سوریه و سپس مقابل تیم ملی عراق بازی کند. 

 

 

 

قرارداد با استقلال

فرهاد مجیدی در راستای تقویت تیم استقلال در نیم فصل دوم لیگ برتر درصدد جذب صالح حردانی بود و علاقه زیادی به جذب این بازیکن داشت. طی مذاکرات صورت گرفته در نهایت تیم استقلال قرار است در صورت انتقال دائمی رضاوند به فولاد رضایت‌نامه حردانی را دریافت نماید. اگرچه فرهاد مجیدی مخالف انتقال رضاوند بود ولی این انتقال صورت گرفته است و به زودی قرارداد این باشگاه با صالح حردانی نوشته خواهد شد.

 

اینستاگرام 

صفحه اینستاگرامی صالح حردانی به آدرس saadat.hardani.2 می باشد که بیش از 7000 دنبال کننده دارد.