کری خوانی دختر حسین ماهینی

دختر حسین ماهینی در آنتن زنده شبکه سه درباره استقلال کری خواند. در این ویدئو کری خوانی دختر حسین ماهینی را می بینید

ویدئویی از دختر حسین ماهینی در برنامه زنده

بررسی کامل وضعیت استقلال و پرسپولیس در آستانه بورسی شدن

استقلال و پرسپولیس با انتشار صورت ‌های مالی خود، یک قدم دیگر به بورسی شدن نزدیک شدند. بررسی این گزارش ها نشان می‌دهد که پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ سودی ۱۴میلیارد تومانی ر قم زده اما استقلال زیانده بوده است. با این وجود، حذف این دو باشگاه از دور جدید رقابت ‌های لیگ قهرمانان آسیا، آنها را در خطر از دست دادن بخش بزرگی از درآمد های خود قرار می‌دهد.

با انتشار صورت‌های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در روز شنبه، سرخابی‌ها پس از کشمکش‌های فراوان، در آستانه عرضه سهام خود در فرابورس قرار گرفتند. پیش از این، سازمان خصوصی‌سازی، ارزش نقدی پرسپولیس را سه هزار و ۲۱۰میلیارد و استقلال را دو هزار و ۷۸۰میلیارد تومان اعلام کرده بود. در ادامه به بررسی صورت‌های مالی این دو باشگاه و علل این اختلاف ۴۳۰میلیارد تومانی در ارزش‌گذاری آنها می‌پردازیم.

کری خوانی دختر حسین ماهینیاستقلال و پرسپولیس

بیش از نصف درآمد سرخ‌پوشان پایتخت در سال ۱۴۰۰، ناشی از عملکرد این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصول ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بود. پرسپولیس از این محل درآمدی سه میلیون و ۴۷۰هزار دلاری (۹۲میلیارد تومان) کسب کرده بود که با توجه به محرومیت این تیم از حضور در فصل آینده این مسابقات، این بخش از درآمدها در سال آینده از دست خواهد رفت.

به علاوه، باشگاه پرسپولیس درآمدی ۴۸میلیارد تومانی از محل استفاده از برند و اسپانسری کسب کرده و کمک‌های مردمی نیز درآمدی سه میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی برای باشگاه به همراه داشته است.

حرکات عجیب یوسف تیموری در جوکر و ترکیدن جمع از خنده