x تبلیغات
بیوگرافی بازیگران و معرفی فیلم و سریال

متن شهادت امام موسی کاظم علیه السلام (عکس پروفایل)

در اینبخش مجموعه اي از عکس و متن شهادت امام موسی کاظم «ع» را مرور میکنیم. امام کاظم کـه با لقب باب الحوائج هم شناخته می‌شوند، هفتمین پیشوای شیعیان می باشند، ایشان یکی از مهم‌ترین چهره هاي شیعه جهان هستند و سال هاي زیادی را در زندان سپری کردند. امام موسی کاظم «ع» توسط هارون الرشید مسموم شده ودر روز 25 ماه رجب بـه درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ادامه مطلب

بیوگرافی بهرام رادان بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس خانواده

بیوگرافی بهرام رادان بازیگر و همسرش + ازدواج و عکس خانواده و سوابق و زندگی شخصی او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ادامه مطلب

حرکات عجیب یوسف تیموری در جوکر و ترکیدن جمع از خنده

قسمت اول فصل چهارم جوکر منتشر شد. در این فصل بازیگران طنز بسیار خوبی حضور دارند. مهران رجبی یوسف صیادی و شهاب عباسی از جمله آنها هستند. در ادامه در پرشین وی می خواهیم ویدئویی از حرکات عجیب یوسف تیموری در جوکر را برای شما قرار دهیم

ادامه مطلب

جدیدترین مدل لباس عید نوروز 1401 (زنانه و دخترانه) بسیار شیک

در این بخش مجموعه ای از جدیدترین مدل لباس عید زنانه و دخترانه 1401 را می بینیم. بار دیگر به عید نوروز و جشن سال نو نزدیک می شویم، در این ایام افراد به دنبال خرید بهترین لباس ها برای ایام نوروز می باشند. با تحویل سال و وارد شدن به سال جدید، ما هم لباس های خود را نو می کنیم و سعی داریم که یک سال عالی را شروع کنیم. اگر به دنبال خرید بهترین لباس عید هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

بیوگرافی شادمهر عقیلی و همسرش + آهنگ های منتخب شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی، رکورد دار فروش آلبوم در ایران، خواننده اي از دهه هفتاد به بعد موسیقی ایران را دچار دگرگونی کرد و یکی از پایه هاي نسل جدید موسیقی پاپ است. اگر بخواهیم تمام موفقیت هاي وی را ذکر کنیم باید یک کتاب بنویسیم، در ادامه به مرور زندگی و فعالیت ها و ازدواج شادمهر عقیلی می‌پردازیم ودر آخر موزیک هاي منتخب وی را بشما معرفی می کنیم، با ما همراه بمانید.

ادامه مطلب

بیوگرافی «کامران تفتی» و همسرش + عکس های جذاب اینستاگرامی

کامران تفتی (زادهٔ ۱۹ فروردین ۱۳۵۸) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر، خواننده و مجری ایرانی است. او یک برادر به نام کیوان هم دارد. او وقتی وارد تئاتر شد با استادانی مثل بهزاد فراهانی، محمد چرمشیر و منیژه احمدی همکاری داشته‌است.

ادامه مطلب

اسامی بازیگران سریال پرانتز باز + زمان پخش از شبکه آی فیلم

لوکیشن اصلی این سریال، خانه‌اي در حوالی میدان قزوین تهران بوده و بعضی از صحنه‌ هاي دیگر هم در نواحی مختلف تهران مثل هتل لاله، اطراف میدان نوبنیاد و هم چنین چند خانه در نقاط مختلف تهران تصویربرداری شده اسـت. دراین مجموعه خاطره انگیز تلویزیونی بازیگران شناخته شده اي هم چون: فردوس کاویانی، ثریا قاسمی، مهرانه مهین ترابی و بسیاری دیگر از هنرمندان کشورمان بـه ایفای نقش پرداخته اند.

 

ادامه مطلب

بیوگرافی سرهنگ حسین نیلقاز رئیس اداره اماکن غرب تهران

 ماجرا و علت درگیری پیش آمده رئیس اداره اماکن غرب تهران در مقابل یک مغازه لبنیات فروشی در شهریار را در این بخش از مجله بخوانید

ادامه مطلب

استوری و کلیپ تسلیت شهادت حضرت زینب (س) 1400

حضرت زینب (س) بانوی صبور و دلاور کربلا در 15 رجب وفات یافتند. با پیام های تسلیت این حضرت در ادامه مطلب همراه ما باشید

ادامه مطلب

بیوگرافی پویان مختاری خواننده + عکس و ماجرای ازدواج

 پویان مختاری خواننده سبک جدید رپ و پاپ است که توانست با اجرای یک آهنگ یک بیتی به شهرت برسد،او به کشور ترکیه مهاجرت کرده و دارای یک سایت شرط بندی به نام «حضرات» می باشد

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد