x تبلیغات
بیوگرافی بازیگران و معرفی فیلم و سریال

بیوگرافی سید «عطاالله مهاجرانی» معاون رئیس جمهور و سیاستمدار + همسر و فرزندان

عطاالله مهاجرانی سیاستمدار ایرانی متولد سال ۱۳۳۳ در اراک می باشد

ادامه مطلب

عاشقانه های رامبد جوان در برنامه خندوانه برای همسر و دخترش نوردخت

رامبد جوان مجری معروف ایرانی است که سالهاست اجرای برنامه خندوانه را برعهده دارد. امروز در پرشین وی می خواهیم ویدئویی برای شما قرار دهیم که در آن عاشقانه های رامبد جوان را برای همسر و دخترش می بینید

 
ادامه مطلب

۱۰ فیلم تاثیرگذار و انگیزشی که تماشایشان زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد

فیلم Boiling Point که اخیراً به فهرست طولانی فیلم های نتفلیکس اضافه شده می تواند همزمان هم استرس زا باشد و هم سرگرم کننده. اما بدون شک باعث شده که بسیاری از تماشاگرانش در مورد احساسشان به شغل شان تجدیدنظر کرده و حتی تغییرهای بزرگی در زندگی شان ایجاد کنند.

ادامه مطلب

جشن تولد «آتیلا پسیانی» در کنار همسر , پسر و دختر بازیگرش

آتیلا پسیانی بازیگر قدیمی و معروف ایرانی است که سالهاست در این عرصه فعالیت می کند. دختر او ستاره نیز در همین عرصه حضور دارد و به تازگی در سریال خاتون ایفای نقش کرد. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از جشن تولد آتیلا پسیانی را برای شما قرار دهیم

ادامه مطلب

همه چیز درباره برنامه مهمونی

مجموعه عروسکی و کمدی «مهمونی» تازه‌ترین ساخته ایرج طهماسب است که از پلتفرم نماوا پخش می‌شود.

ادامه مطلب

خلاصه داستان قسمت ۳۲ سریال نجلا ۲ از شبکه ۳

عبد در خانه بیدار نشسته است که عطا حال او را می پرسد و او می گوید که حالم حسابی از وضعیت گرفته است، عطا به او پیشنهاد فرار می دهد که عبد حسابی بهش می پرد و او هم به خودش می آید که صدای در می آید و شیرین در خانه را می زند.

ادامه مطلب

پیام تبریک روز روانشناس جدید و زیبا

 روز روانشناس و مشاور در تقویم جهانی برابر با ۲۸ آوریل است و در ایران نهم اردیبهشت ماه را به عنوان روز روانشناس می‌شناسند. امروزه ضرورت و اهمیت روانشناسان و مشاوران بر کسی پوشیده نیست. یک روانشناس خوب با شفای روح انسان‌ها به آن‌ها کمک می‌کند تا زندگی بهتری داشته باشند و به خودآگاهی و سلامت روان برسند. به همین مناسبت در این مطلب تعدادی پیام تبریک و عکس نوشته راجع به روز روانشناس آماده کرده‌ایم. این متن‌ها و پیام‌ها را می‌توانید به صورت پیامک یا پیام در تلگرام و واتساپ به دوستان و آشنایانی که شغل و تحصیلات مرتبط با روانشناسی و مشاوره دارند، بفرستید. اگر خودتان روانشناس هستید، عکس پروفایلتان را به یکی از عکس‌نوشته‌های تبریک روز روانشناس که در ادامه خواهید دید، تغییر دهید.

 

ادامه مطلب

استوری شب قدر عکس های زیبا شب قدر برای وضعیت واتساپ 1401

استوری شب قدر عکس های زیبا شب قدر برای پروفایل برای وضعیت واتساپ + متن شب قدر امشب 23 رمضان 1401 و 3 اردیبهشت 1401 همراه تصاویر و عکس نوشته شب قدر را به همراه تصاویر در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ادامه مطلب

حمله علی کریمی به سیمونی قالیباف

تابستان پارسال بعد از انتشار قبض برق میلیونی علی کریمی، بخش خبری بیست‌وسی این مسئله را با وضعیت اقتصادی مملکت ربط داد. با خبر علی کریمی و سیسمونی قالیباف با ما بمانید.

ادامه مطلب

چهره بدون گریم «ماری سلامه» بازیگر لبنانی سریال “نجلا”

آن ماری سلامه هنرپیشه لبنانی است که در چندین کار ایرانی حضور پیدا کرده است. او در مجموعه نجلا ایفای نقش می کند. این هنرپیشه لبنانی الاصل زبان فارسی را با حضور در ایران آموخت. امروز در پرشین وی می خواهیم عکسی از چهره متفاوت ماری سلامه بازیگر نجلا را برای شما قرار دهیم

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 صفحه بعد